تاریخ درج خبر : 1401/8/14

ب ام و MH2 560، جدیدترین پروژه منهارت بر اساس ب ام و M2

ب‌ام‌و M2 خودرویی محبوب برای تیونرها بوده است و G87 M2 جدید نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. خطوط طراحی تهاجمی و موتور S58 بستر آزمایشی عالی را برای تیونینگ شاپ‌ها ایجاد می‌کند.

 

از آنجایی که نسل جدید ب‌ام‌و M2 قرار است از آوریل 2022 به مشتریان تحویل داده شود، در حال حاض بسیاری از تیونرها که قصد ارائه پکیج‌های ارتقا و تقویت این مدل را دارند، به انتشار رندرهای کامپیوتری بسنده کرده‌اند. به عنوان مثال تیونر نام‌آشنای منهارت نیز به تازگی با انتشار تصاویر محدودی از نسل جدید M2، خبر از عرضه محصولی با نام MH2 560 داده است.

 

طبق اعلام این تیونر، پروژه ارتقای M2 جدیدی شامل تغییرات ظاهری بدنه و ارتقای مشخصات فنی می‌شود. به طور مثال در طراحی ظاهری این خودرو استفاده از تریم فیبرکربنی آیرودینامیکی به وفور مشاهده می‌شود. این پکیج شامل لیپ سپر جلو، اسپویلر ثابت عقب، رکاب‌های جانبی، عناصر جدید روی سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر پشتی با چراغ مرکزی بین خروجی‌های اگزوز و… است.

MH2 560، جدیدترین پروژه منهارت بر اساس ب ام و M2

در نمای جانبی نیز رینگ‌های مشکی با لبه طلایی رنگ از مواردی است که چهره خاص و جذاب M2 را تکمیل کرده است. همچنین خطوط و طرح طلایی در سایر قسمت‌های بدنه از جمله سپرها، درها و کاپوت نیز به چشم می‌خورد. منهارت معتقد است که ترکیب رنگ جدید برای MH2 560 می‌توند تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان داشته باشد.

 

همکانطور که ار نام این پروژه پیداست، توان خروجی این کوپه آلمانی با ارتقای چشمگیری همراه شده است. به عبارت دیگر پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین پاور توربو درنظر گرفته ششده برای این خودرو به صورت استاندارد توان خروجی 453 اسب‌بخار را دارد که با توجه به تغییرات صورت گرفته توسط منهارت، این توان به 560 اسب‌‌بخار افزایش یافته است.همچنین حداکثر گشتاور این خودرو 650 نیوتن متر اعلام شده است.

 

این افزایش توان و قدرت به واسطه بهبودهای نرم‌افزاری و نصب سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ حاصل شده است. گفتنی است بنا به درخواست امکان حذف فیلتر ذرات نیز در سیستم اگزوز سفارشی منهارت وجود دارد. همچنین از دیگر تغییرات فنی صورت گرفته می‌توان به سیستم تعلیق جدید اشاره کرد که که دارای دو حالت پیچشی کامل و فنرهای کم ارتفاع خواهد بود.

 

منبع