تاریخ درج خبر : 1401/6/19

نمایش ب ام و M3 تورینگ با قطعات M Performancee

ب ام و M3 تورینگ را باید یکی از قدرتمندترین استشن‌های موجود در بازار دانست که اخیرا به صورت رسمی معرفی و عرضه شده است. مشخصات فنی این خودرو آنقدر جذابیت دارد که کمتر کسی به طراحی ظاهری و چهره آن می‌تواند انتقادی کند. اما اکنون این استیشن قدرتمند با قطعات بدنه M Performance به نمایش در آمده تا جذابیت ظاهری‌اش را دوچندان کند.

پیش از این استفاده از جلوپنجره‌های بزرگ و دریچه‌های ورودی هوای بزرگ در خودروهای مسابقه‌ای مرسوم بود، اما با نگاهی به M3 تورینگ با کد اتاق G81 در می‌یابیم که این طرح چندان غیرمنتظره هم به نظر نمی‌رسد. در نمای عقب خروجی‌های اگزوز نصب شده در قسمت مرکزی سپر به بینندگان گوشزد می‌کند که با نسخه‌ای خاص از M3 سروکار دارند.

ب ام و M3 تورینگ با قطعات M Performancee

همچنین نشان 50 سالگی M نیز روی بدنه این خودروخودنمایی می‌کند. رینگ‌های مشهور M1000 در کنار رنگ بسیار زیبای آبی Riviera توجه هر بیننده ‌ای را به خود جلب می‌کنند. انبوهی از قطعات فیبرکربنی در داخل کابین و روی بدنه M3 تورینگ خودنمایی می‌کنند که همین موضوع برای علاقه‌مندان به محصولات باواریا از اهمیت بالایی برخوردار است.

ب ام و M3 تورینگ با قطعات M Performancee

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمپانی ب‌ام‌و قصد دارد تولید خانواده فعلی سری 3کد G20 و G21 را تا دو سال دیگر ادامه دهد. بنابراین چنین تصمیمی روی ادامه عرضه مدل‌های G80 و G81 نیز تأثیر مثبت خواهد گذاشت. جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که 70 درصد فروش خانواده سری 3 در آلمان به نسخه استیشن اختصاص یافته است. همچنین این استقبال در بازار اروپا هم کاملا مشهود است. به همین منظور ب‌ام‌و اقدام به احیای M5 تورینگ نیز خواهد کرد. این خودرو که احتمالا در آمریکا نیز عرضه خواهد شد سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ پدیدار می‌شود.

ب ام و M3 تورینگ با قطعات M Performancee

شایان ذکر است ب‌ام‌و M3 تورینگ با قطعات M Performance قیمتی بیش از 100 هزار دلار خواهد داشت. چرا که قیمت پایه این محصول در آلمان 97 هزار و 800 یورو اعلام شده است. با این حال انتظار می‌رود استقبال بسیار خوبی از این محصول صورت بپذیرد.

منبع