تاریخ درج خبر : 1401/5/1

مشاهده ب ام و 3.0 CSL مدل 2023 را در پیست نوربرگ رینگ

ب ام و 3.0 CSL مدل 2023 را در پیست نوربرگ رینگ مشاهده کنید

 

کمپانی BMW با حفظ بهترین‌ها، جشن پنجاه سالگی M را با مدل 3.0 CSL به پایان خواهند رساند. به عبارتی این مدل BMW را می‌توان یادبودی از سال 1970 دانست که اکنون جانشینی لایق برای مدل M4 CSL خواهد بود. اکنون این کوپه دوست‌داشتنی با پوشش استتاری سنگین در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شده است.

این پوشش استتاری هرچند که جزئیات این خودرو را پوشانده است، اما نکات حائز اهمیتی را به نمایش درآورده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. نکته جالب توجه درخصوص عکس‌های جاسوسی قبلی از 3.0 CSL، بال بزرگ نصب شده روی سقف بود که اکنون در این خودرو مشاهده نمی‌شود.

 

ب ام و 3.0 CSL مدل 2023 را در پیست نوربرگ رینگ

 

با وجود آنکه ب‌ام‌و اطلاعات زیادی از این محصول را فاش نکرده است، اما برچسب‌های نصب شده روی بدنه آن اطلاعاتی را به ما گوشزد می‌کنند. به طور مثال عبارت «6MT FTW»، گیربکس دستی و همچنین عبارت‌های «من به دونات اهمیت می‌دهم» و «دریفت اتفاق می‌فتد» چیدمان دیفرانسیل عقب را یادآوری می‌کنند. همچنین در مورد برچسب «بیش از حد قدرتمند» نیز می‌توان پیش‌بینی کرد که 3.0 CSL نسبت به M4 CSL با توان 550 اسب‌بخاری، قدرتمندتر خواهد بود.

 

ب ام و 3.0 CSL مدل 2023 را در پیست نوربرگ رینگ

در ادامه رمزگشایی‌های برچسب‌های نصب شده روی بدنه، به عبارت «من آن را کمیاب دوست دارم» اشاره‌ای است که خودرو نسبت به M4 CSL که 1000 عدد از آن ساخته خواهد شد بسیار انحصاری‌تر خواهد بود. منابع نزدیک به خودروساز آلمانی اعلام کرده‌اند که تنها 50 خودرو با قیمتی حدود 750 هزار یورو برای هر دستگاه تولید خواهد شد. به شرطی که قیمت دقیق باشد، گران‌ترین ب‌ام‌و جدید تاکنون با اختلاف قابل توجهی خواهد بود و به اعماق قلمرو رولزرویس خواهد رسید.

 

ب ام و 3.0 CSL مدل 2023 را در پیست نوربرگ رینگ

 

پیش از آنکه ب‌ام‌و 3.0 CSL را عرضه کند، M2 G87 به عنوان آخرین خودرو تولید شده سری M عرضه خواهد شد. همچنین در نیمه دوم سال 2022 نسخه تولیدی شاسی‌بلند پلاگین هیبرید XM نیز به عنوان نخستین خودرو اختصاصی M پس از M1 عرضه خواهد شد.

منبع