تاریخ درج خبر : 1401/2/25

نگاهی به چراغ های جواهرنشان ب ام و i7

"درخشش نمادین" آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی

در دنیای خودروهای لوکس استفاده از متریال لوکس و با کیفیت امری بدیهی است. به گونه ای که در کابین خودروهای لوکس انبوهی از چرم طبیعی، چوب و متریال باکیفیت مشاهده می‌شود. اما کمپانی ب‌ام‌و به تازگی با معرفی i7، تحولی در رده خودروهای لوکس ایجاد کرده است.

استفاده از تکنولوژی منحصربفرد و تلفیق آن با هنر سبب شده تا آپشن جدیدی با نام "درخشش نمادین" در این خودرو ارائه شود. این آپشن که با همکاری کمپانی سواروسکی شکل گرفته است، با استفاده از جواهرات کریستالی سواروسکی در قسمت دی‌لایت چراغ‌های جلو جلب توجه می‌کند. در هر دسته از این LED ها ماژول‌های L شکل نصب شده‌اند و توسط ۱۴ دیود نمایان می‌شوند.

 

نگاهی به چراغ‌های جواهرنشان ب‌ام‌و i7 نگاهی به چراغ‌های جواهرنشان ب‌ام‌و i7

 

پیش از این انتظار می‌رفت این آپشن در محصولات رولزرویس معرفی شود، اما اکنون ب‌ام‌و با معرفی آن در i7 جدید، قصد دارد رقابت را برای سایر رقبا سخت‌تر کند. جالب است بدانید که چراغ‌های کریستالی i7 جدید به گونه‌ای است که علا‌وه‌بر دی‌لایت، از نمای جانبی نیز جلوه‌ای خاص و متمایز ایجاد کرده است. همچنین به عقیده ب‌ام‌و کریستال‌های موجود در این چراغ زیر نور آفتاب نیز ساختاری چشم‌نواز خواهند داشت.

البته که سری 7 جدید و i7 اولین محصولاتی نیستند که از کریستال‌های سواروسکی بهره‌مند شده‌اند، زیرا برخی از محصولات سطح بالای باواریا از چنین کریستال‌هایی در کابین استفاده کرده‌اند. همچنین در ویدئوی جدید منتشر شده توسط ب‌ام‌و آمریکا، تولید کننده شیشه اتریشی با بیش از 100 سال تجربه یادآور شده است که در i7 با جدیدترین تکنولوژی نورپردازی تلفیق شده است.


منبع