تاریخ درج خبر : 1400/12/23

افتتاح پرشیا بوتیک در مرکز خرید بزرگ ایران مال

شرکت پرشیاخودرو در ادامه توسعه فعالیت‌های خود شعبه جدید "پرشیا بوتیک" را در مرکز خرید بزرگ ایران مال را راه‌اندازی نمود. پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش  ب.ام.و و مینی را در ایران، به دنبال برنامه‌های خود جهت توسعه و ارتقا جایگاه برند پرشیا خودرو در بازار ایران، شعبه "پرشیا بوتیک" را در مرکز خرید ایران مال تهران افتتاح کرد.


"پرشیا بوتیک" مجموعه ای از امکاناتی است که مالکان و علاقه‌مندان برند‌های ب.ام.و و مینی برای خود و خودروهایشان به آن نیاز دارند و در طراحی آن تلاش شده همه امکانات در زیر یک سقف در اختیار این علاقه‌مندان برند‌های ب.ام.و و مینی قرار گیرد. "پرشیا بوتیک" محلی برای مشتاقان و علاقه‌مندان خودرو به ویژه برند ب.ام.و و مینی  است تا در یک محیط دوستانه و در فضایی اختصاصی، زمانی را در کنار یکدیگر بگذرانند.


فروش اکسسوری و لایف استایل اورجینال برند ب ام و و مینی مانند دوچرخه های ب ام و در تیراژ محدود، فروش رینگ BMW, MINI و فروش لاستیک‌های استاندارد و مورد تایید برند آلمانی و ارایه خدمات تیونینگ خودرو، فروش اکتان بوستر و ادتیو بنزین، بخشی از امکاناتی است که در "پرشیاخودرو بوتیک" در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
همچنین علاقمندان به برند پرشیا خودرو می توانند از محصولات اختصاصی اکسسوری و لایف استایل این شرکت با برند "پرشیاتو " در محل پرشیابوتیک بازدید نموده و خرید کنند.
 علاوه بر این ها، امکانات پذیرایی VIP از تمامی حاضرین در "پرشیابوتیک" نیز فراهم شده است.