تاریخ درج خبر : 1400/12/9

MH2 500 Limited تیونینگBMW M2 توسط منهارت

ب‌ام‌و M2 در سال 2016 به عنوان کوپه‌ای اسپرت با عملکرد قابل توجه به بازار معرفی شد. اما از دید برخی از تیونرها قدرت و عملکرد این محصول چندان جذاب نبود. شرکت منهارت بعنوان یکی از بهترین شرکت های تونینگ ب ام و که با اعمال تغییرات زیاد توانسته عملکرد BMW M2 را ارتقا ببخشد. این پروژه تحت عنوان MH2 500 Limited شناخته می‌شود که تنها تولید 10 دستگاه از در دستورکار این کمپانی قرار دارد.

 

منهارت این پروژه را بر اساس مدل M2 Competition شکل گرفته است که قادر به تولید نیرویی فراتر از بی ام و M4 است. این خودرو در حالت استاندارد حداکثر 410 اسب‌بخار قدرت و 550 نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند. این در حالی است که منهارت توانسته توان خروجی پیشرانه شش سیلندر خطی توئین پاور توربو با حجم 3 لیتر را به 518 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 700 نیوتون متر برساند.

 

MH2 500 Limited؛ تیونینگ ب‌ام‌و M2 توسط منهارت MH2 500 Limited؛ تیونینگ ب‌ام‌و M2 توسط منهارت منهارت این پروژه را بر اساس مدل M2 Competition

 

این افزایش تولان و گشتاور به واسطه ارتقا واحد کنترل یونیت MHtronik و همچنین استفاده از کیت اگزوز با چهار خروجی کربنی حاصل شده است. همچنین کیت تنظیم ارتفاع H&R موجب کاهش ارتفاع خودرو و افزایش فرمان‌پذیری و بهبود هندلینگ این کوپه باواریایی شده است.

منهارت در بخش خارجی خودرو نیز برای افزایش جذابیت‌های بصری، از کیت کربنی شامل اسپویلر سپر جلو، دیفیوزر سپر عقب، اسپویلر لبه صندوق و رکاب جانبی استفاده کرده است که به عقیده آن ظاهر این خودرو بسیار شبیه به نسخه M2 CS شده است. علاوه‌بر این‌ها رینگ‌های 20 اینچی خاکستری رنگ که از آلیاژی سبک Concave One تشکیل شده است، هماهنگی چشم‌نوازی را میان اجزای ظاهری بدنه ایجاد کرده است.

 

تیونینگ پرشیاخودرو bmw

اما داخل کابین این بی ام و M2 جذاب نیز ویژگی‌های منحصربفردی دارد که از مهم‍‌ترین آن می‌توان به رول‌کیج نصب شده جهت افزایش ایمنی سرنشینان اشاره کرد. همچنین اضافه شدن یک نمایشگر AK Motion به قسمت فوقانی داشبورد و به جای دریچه ورودی هوا به کابین، علاوه‌بر زیبایی، اطلاعات پیشرانه و نکات فنی را به نمایش در می‌آورد.

 

منبع