تاریخ درج خبر : 1400/11/24

پکیج افزایش توان منهارت برای bmw 740d xDrive

پیشرانه‌های دیزلی با وجود اینکه در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان موتورهای آلاینده محیط زیست شناخته می‌شوند، در برخی از بازارها همچنان مورد توجه هستند. به طور مثال کشور آلمان یکی از همان کشورهایی است که کماکان به طراحی و تولید پیشرانه‌های دیزلی قدرتمند می‌پردازد.

 

 پرشیاخودرو bmw تیونینگ  پرشیاخودرو bmw تیونینگ

 

شرکت تیونینگ خودرو منهارت نیز از این فرصت استفاده کرده و به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه تیونینگ ب ام و  و ارتقای خودروهای دیزلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بر این اساس جدیدترین پروژه این شرکت، تیونینگ و ارتقای ب‌ام‌و 740d xDrive است که با استفاده از قطعات افترمارکت جدید، توانسته افزایش توان بیشتری را تجربه کند. این پروژه با نام MH7 400d شناخته می‌شود.

 

 پرشیاخودرو bmw تیونینگ

شرکت تیونینگ خودرو bmw منهارت در این پروژه با استفاده از ECU انحصاری و کیت توربوشارژر توانسته توان پیشرانه دیزلی  6 سیلندر با حجم 3 لیتر را به 405 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 790 نیوتن متر برساند. این در حالی است که این موتور در حالت استاندارد قادر به تولید 320 اسب‌بخار و 680 نیوتن متر گشتاور است. همچنین جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک نیز دستخوش تغییراتی شده تا نقش موثری در افزایش گشتاور داشته باشد.

 

 پرشیاخودرو bmw تیونینگ

 

از تغییرات ظاهری اعمال شده توسط منهارت می‌توان به کاهش ارتفاع 20 تا 30 میل‌متری ارتفاع خودرو نسبت به سطح زمین، رینگ‌های 22 اینچی Venturi، رنگ مشکی براق و خطوط طلایی رنگ روی بدنه اشاره کرد. اما داخل کابین این ب‌ام‌و سری 7 کمترین تغییر را به خود دیده و با همان ظاهر نسخه استاندارد نمایان شده است. البته لوگوی بی ام‌ و نقش بسته روی غربیلک فرمان جای خود را به لوگوی منهارت داده و نمایشگر پشت فرمان با رنگ آبی نمایان شده است.

منبع