تاریخ درج خبر : 1400/8/23

تائید تولید خودروی مستقل توسط BMW M

ب‌ام‌و بی‌پروا و بدون هیچ ابایی از محصولات آینده خود صحبت می‌کند. همانطور که پیش از این برنامه تولید و عرضه چند محصول پرفورمنس نظیر M3 CS و M4 CSL و همچنین برخی خودروهای هیبریدی و الکتریکی همچون کراس اوور iX را اعلام کرده بود.

مارکوس فاش رئیس بخش BMW M در مصاحبه اخیر خود با یکی از رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو، اظهار داشته این شرکت به شدت در حال توسعه محصولی مستقل و پرچمدار جدید M است.

فلش در مصاحبه‌ای با نشریه Auto Motor Und Sport گفت که یک مدل بی ام و جدید M با عملکرد بالا و مستقل با روحیه M1 نمادین در آینده نزدیک به خط تولید ملحق خواهد شد. وی در ادامه افزود: "قطعا دوباره یک مدل M مستقل وجود خواهد داشت؛ اما اینکه آیا این یک خودروی اسپرت واقعی مانند M1 خواهد بود یا نه، یا چیزی کاملا متفاوت، باید منتظر ماند و دید".

تولید خودروی مستقل توسط BMW M

فلش گفت:" هسته‌ی اصلی برند ما همچنان مسابقه‌ای است و عملکرد بالایی در جاده‌ها دارد. با این حال، ما همچنین می‌خواهیم مشتریانی را حفظ کنیم که به تجمل گرایی علاقه‌مند هستند. با تولید مدل M8 توانسته‌ایم موفق عمل کنیم، اما کلاسی وجود دارد که در آن چیزهای زیادی درجریان است که من نمی‌توانم در این مورد بیشتر بگویم."

 

تصاویر جاسوسی و جزئیات فاش شده نشان می‌دهد که BMW در حال حاضر سخت در حال کار روی یک محصول SUV بی ام و هیبریدی M است که در 29 نوامبر عرضه خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این محصول خودروی پرچمدار M با حداکثر توان 700 اسب‌بخار خواهد بود.

 

تولید خودروی مستقل توسط BMW M

گفتنی است انتظار می‌رود تولید این محصول از سال آینده در کارخانه اسپارتانبورگ کارولینای جنوبی آغاز شود. اخبار و شایعات آن، از شیوه نامگذاری BMW XM و یا BMW X8 می‌گویند. نکته جالب توجه آن است که این خودرو جایی تولید خواهد شد که در حال حاضر BMW X7 در آن تولید می‌شود، بنابراین احتمال آن‌که محص.ل جدید M یک شاسی‌بلند مستقل باشد کمی دور از انتظار خواهد بود.

منبع