تاریخ درج خبر : 1400/5/2

2022-bmw-3-series-facelift-rendered

پیش‌بینی چهره احتمالی ب‌ام‌و سری 3 فیس‌لیفت بر اساس تصاویر لو رفته

به تازگی تصاویری از فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 3 در فضای مجازی منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها در خصوص نسخه جدید این سدان اسپرت را افزایش داده است. بر این اساس طراحان صنعتی نیز دست به کار شده و چهره احتمالی این محصول را با انتشار رندرهای گرافیکی پیش‌بینی کرده‌اند. البته که صحت این تصاویر خمچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و نمی‌توان اظهار نظر قطعی در مورد آن‌ها داشت.

 

طبق تصاویر منتشر شده، نسخه فیس‌لیفت شده BMW series 3 در نمای جلو بیشترین تغییرات را به خود خواهد دید. چراغ‌ها در این بخش تغییر کرده و گرافیک داخلی جدیدی خواهند داشت. همچنین فرم کلی سپر نیز اصلاح شده و با خطوط تند و تیزتری به نمای در آمده‌اند. توری لانه‌زنبوری در قسمت زیرین سپر نیز چهره‌ای اسپرت‌تر به این سدان بخشیده است.

 

همچنین طبق تصاویر لو رفته قبلی نیز انتظار می‌رود درو.ن کابین این خودرو نیز نسبت به نسخه فعلی تغییراتی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر منحنی مشابه i4 و iX اشاره کرد. این نمایشگر شامل پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۴.۹ اینچی با سیستم‌عامل ۸ ب‌ام‌و خواهد بود.

 

تاکنون اظهار نظر قطعی و رسمی درخصوص زمان عرضه و مشخصات فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 3 از سوی کمپانی مادر اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده معرفی و عرضه شود.

منبع خیر: https://www.bmwblog.com/2021/07/21/2022-bmw-3-series-facelift-rendered/