تاریخ درج خبر : 1400/3/29

ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی ارتش کد ۱۲۱ پرشیا خودرو

خدمات فوق تخصصی و انحصاری خودروهای ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۲۱ بلوار ارتش


به عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویس‌های برتر به مالکین محصولات BMW و MINI، نمایندگی خدمات پس از فروش ۱۲۱ پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران در حال فعالیت است.


پرشیاخودرو در راستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر به مالکین ب ام و و مینی به ویژه در شمال و شمال شرق تهران، یکی از مجهزترین مراکز خدمات پس از فروش را در این منطقه تاسیس نموده و در حاضر نمایندگی خدمات پس از فروش ۱۲۱ پرشیا خودرو مشغول خدمت رسانی به مشتریان در بلوار ارتش و حومه است.


از خدمات فوق تخصصی و اختصاصی این نمایندگی می توان به تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای ب ام و مینی، ارائه ترانسفر کیس انواع خودروهای ب ام و به صورت انحصاری و تعمیرات تخصصی کنترل یونیت خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۲۱ بلوار ارتش اشاره کرد.

نمایندگی ۱۲۱ پرشیاخودرو در مجموعه خودرویی خوشرو واقع در انتهای بلوار ارتش (جنب پادگان ۴۰۱) در کنار ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب ام و و مینی، تمامی سرویس‌های جانبی از جمله خدمات تخصصی تیونینگ، خدمات خودروهای کلاسیک، فروش اکسسوری و لایف استایل، قطعات، بسته‌های تمدید گارانتی و BSI را نیز عرضه می‌کند. 

مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۵۴۹۴۱ و ۰۲۱۲۲۹۶۴۲۳۷ نمایندگی ۱۲۱ پرشیا خودرو بلوار ارتش تماس حاصل نمایند.

آدرس: تهران، انتهای بلوار ارتش به سمت شرق، جنب پادگان ۴۰۱ فاوا، داخل مجتمع خودرویی خوشرو 

 

مسیر یابی با نقشه گوگل مسیر یابی با نقشه Waze
گوگل مپ نقشه ویز

  

 

با عضویت در شبکه های اجتماعی پرشیاخودرو

از جدیدترین اطلاعات فروش آگاه شوید

 

persiakhodro persiakhodro https://t.me/PersiakhodroBMW persiakhodro

 


مشتریان محترم می توانند از طریق سرچ در گوگل مپ و سایر نرم افزارهای ناوبری با عنوان " پرشیا خودرو ارتش " به مکان این نمایندگی دسترسی پیدا کرده و یا از طریق لینک زیر جهت مراجعه اقدام نمایند.