تاریخ درج خبر : 1398/8/25

دومین همایش تخصصی مشترک پرشیاخودرو و بیمه آسیا.

در تاریخ  13 آبان دومین همایش تخصصی مشترک پرشیاخودرو و بیمه آسیا به میزبانی شرکت پرشیاخودرو برگزار گردید. این سومین همایش از همایش های تخصصی شرکت پرشیاخودرو و شرکت های بیمه می باشد که در آن به بررسی میزان افزایش رضایتمندی مشتریان پرداخته می شود.

بدون شک دغدغه اصلی هر دو شرکت افزایش میزان رضایت از طریق خدمات بهتر و سریعتر است که این گونه جلسات و همایش ها با حضوران مدیران ارشد هر دو شرکت میتواند نقاط مشترک فراوانی را جهت برنامه ریزی های دقیقتر به ارمغان آورد.

شرکت پرشیاخودرو که به عنوان مرجع اصلی فروش و خدمات پس از فروش BMW و MINI در ایران شناخته میشود در طول سالیان طولانی همکاری بسیار موثری با شرکت های بزرگ بیمه به خصوص شرکت بیمه آسیا داشته و دارد و همواره در تلاش است تا با تعامل بیشتر سرویس مناسب و درخور نام پرشیاخودرو را به مشتریان عرضه کند و با راهکارهای جدید سبک مدرنی از خدمات به مشتریان خسارت دیده را ارائه نماید. این مهم قطعا میسر نخواهد شد مگر با تعامل سازنده و روزافزون با شرکت های بیمه و شناساندن تجهیزات و منابع انسانی پرشیاخودرو و نیروهای مجرب شرکت های بیمه به یکدیگر.

در این همایش مدیر عامل پرشیاخودرو توانمندی های این شرکت در ارائه بروزترین و کاملترین مجموعه خدمات پس از فروش به مشتریان BMW و MINI را معرفی کرد و یکی از دلایل ماندگاری پرشیاخودرو در صدر شرکت های وارد کننده و ارائه خدمات پس از فروش خودرو را رو آوردن به کسب و کار های جدید در حوزه خودرو دانست. وی همکاری با بیمه آسیا را بسیار موثر خواند و اشاره کرد که این همکاری با میزان واقعی پتانسیل هر دو شرکت فاصله دارد و میتوان با همکاری های بهتر این روند را بهبود بخشید.

همچنین مدیرعامل محترم بیمه آسیا نیز توانمندی های بسیار بالای شرکت بیمه آسیا به عنوان کسب کننده بالا ترین میزان شاخص پرداختی بین شرکت های بیمه  را بیان کرد و یادآور شد که همواره شرکت پرشیاخودرو یکی از بهترین مشتریان در طول سالیان اخیر برای این شرکت بوده است.