تاریخ درج خبر : 1398/1/17

جشن نوروزی شرکت پرشیاخودرو.

شوروم دفتر مرکزی پرشیاخودرو در تاریخ 26 اسفند ماه میزبان آخرین مراسم این شرکت با عنوان جشن نوروزی در سال 1397 بود. در این مراسم شاهد حضور مدیران و کارمندان شرکت پرشیاخودرو بودیم تا یکسال تلاش و همت خود را جشن بگیرند.

در سال جاری نیز همچون سالهای پیشین، با دستور مدیر عامل سازمان و همت واحد منابع انسانی، بازاریابی و پشتیبانی، مراسم گردهمایی کارکنان در شوروم دفتر مرکزی پرشیاخودرو برگزار شد. این مراسم پرشکوه با سخنان جناب آقای مهندس ملکان و خیر مقدم ایشان آغاز گردید. تقدیر از پرسنل و برنامه های سرگرم کننده بخش هایی از این جشن صمیمی بود. اجرای کنسرت حمید طالب زاده و استند آپ کمدی میثم درویشان پور قسمت های جذابی بودند که حال هوای دیگری به مراسم امسال پرشیاخودرو بخشیدند. همچنین در این مراسم از برگزیدگان بهترین پرسنل از نگاه مشتریان و ... نیز تقدیر به عمل آمد. تقدیر از کارمندان ، نه تنها ارج دادن به زحمات و تلاش های پرسنل نمونه است بلکه نشانگر این امر است که مدیران، همواره شاهد تلاش های خالصانه آنها می باشند و همچنین انگیزه ای است برای تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام پرشیاخودرو در ایران سربلند. در این مراسم شاهد حضور مدل های کلاسیک و با ارزش از BMW و MINI در کنار مدل های جدید آن ها بودیم که جذابیت برنامه را برای حضار بیشتر می کرد.

گردهمایی ها و مراسم های این چنین باعث می گردد تا پرسنل عزیز فارغ از دنیای کسب و کار و تلاش سازمانی، ساعاتی را در کنار خانواده کاری خود استراحت کرده و همچنین زمانی است برای درک اتحاد در خانواده پرشیاخودرو.