تاریخ درج خبر : 1396/4/31

نمایش خودرو های جدید پرشیاخودرو در سطح تهران.

نمایش خودرو (Car Show) بعنوان یکی رسانه مفید و اثربخش در جذب و ترغیب مشتریان به خرید می توان یاد کرد. در همین راستا شرکت پرشیاخودرو همواره از این رسانه مفید برای نمایش خودروهای جدید خود بهره برده و اکنون شاهد جدید ترین کارشو های این شرکت هستیم.

وقتی به سراغ رسانه های BTL در صنعت خودرو و بخصوص بخش خودروهای لوکس می رویم، از نمایش خودرو (Car Show) بعنوان یکی رسانه مفید و اثربخش در جذب و ترغیب مشتریان به خرید می توان یاد کرد. این راه ارتباطی بخصوص در زمان ارائه محصول جدید به بازار می تواند بسیار مفید باشد. اطلاعات و مزیت های محصولاتی با تکنولوژی بالا (High-Technology) مانند محصولات دیجیتال، خودرو و ... را  نمی توان تماماٌ در رسانه های ATL بوضوح تشریح نمود، اما نمایش خودرو این مشکل را بخوبی حل کرده است و می تواند تجربه لمس محصول را برای مخاطب فراهم می آورد.

در راستای فعایت های ذکر شده، شرکت پرشیاخودرو همواره از این رسانه مفید برای نمایش خودروهای جدید خود بهره برده است. با توجه مخاطب شناسایی و مطالعات صورت گرفته در این خصوص سه محل برای نمایش خودرو در نظر گرفته شد. مجتمع لوکس و تازه تاسیس پریس سنتر در منطقه پاسداران، مجتمع تجاری پالادیوم در منطقه خیابان مقدس اردبیلی و هتل پارسیان آزادی در منطقه اوین (بزرگراه چمران) بعنوان محل های برگزاری کار شو در نظر گرفته شدند و مخاطبان این مناطق می توانند مدل های مختلف ب.ام.و را از نزدیک مشاهده نموده و اطلاعات کامل را دریافت نمایند. مطمئنا نمایش خودرو در مراکز تجاری و مکان های پر جمعیت باعث نزدیکی مشتریان به محصول شده و این ارتباط تنگاتنگ با محصولات سبب افزایش آگاهی و خرید مشتریان گردد.