تاریخ درج خبر : 1396/4/31

جشن پایان سال پرشیاخودرو با همکاری در امور خیریه.

در تاریخ 20 اسفند ماه، هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان جشن همدلی پرشیاخودرو بود. در این جشن که همزمان با مراسم پایان سال همکاران شرکت پرشیاخودرو برگزار گردید، شاهد حضور کارمندان این شرکت و مهمانان ویژه و مسئولین بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودیم.

پرشیاخودرو با سابقه دیرینه در زمینه امور خیریه، اخیرا در اوایل اسفند ماه به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان حاضر شد که از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت 3 روز برگزار گردید. در این مراسم نیز پرشیاخودرو با دعوت از بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به جشن همدلی خود، فصلی جدید از مسئولیت اجتماعی خود را با آن ها آغاز نمود.

علاوه بر این، در جشن همدلی پرشیاخودرو شاهد تقدیر از کارمندان نمونه سال این شرکت نیز بودیم. پاداش کارمندان نمونه شرکت پرشیاخودرو سفر به مرکز آموزشی ب.ام.و می باشد تا سطح بالایی از دوره های آموزشی تخصصی را تجربه کنند. حضور خواننده محبوب کشور آقای روزبه نعمت اللهی گرمای خاصی به این جشن بخشید. البته تکمیل کننده این جشن را باید حضور چند دستگاه BMW 730Li جدید دانست.