تاریخ درج خبر : 1396/4/31

پرشیاخودرو گران قیمت ترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران سال 95.

در تاریخ 26 تا 30 بهمن ماه مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان بزرگترین رویداد خودرویی کشور بود. یکی از بزرگترین غرفه های این نمایشگاه شرکت شرکت پرشیاخودرو اختصاص داشت. ارزش خودروهای سواری قابل فروش پرشیاخودرو در مجموع به 3 میلیارد 404 میلیون تومان می رسید.

نمایشگاه خودرو تهران را باید بزرگترین رویداد خودرویی کشور دانست که اکنون در سال 95 پس از 11 سال وقفه برگزار شده است. در این نمایشگاه شاهد حضور عرضه کنندگان و تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرویی، لوازم تیونینگ و همچنین خودروهای کلاسیک و ماکت بودیم که گرمای خاصی در سرمای زمستان به پایتخت بخشیده بود.

اگر بخواهیم فقط به سراغ خودروهای سواری قابل فروش به صورت شخصی نمایشگاه خودرو شهر تهران بریم باید گفت که از میان تمام شرکت کنندگان در این نمایشگاه، 16 شرکت عرضه کننده رسمی خودرو حضور داشتند که خودروی سواری به بازار عرضه می نمایند. در نمایشگاه خودرو تهران امسال، 64 مدل خودرو (خودروهای در حال عرضه به بازار یا خودروهایی که قرار است به زودی در کشور عرضه گردد) از سوی 16 شرکت به نمایش درآمد که در مجموع ارزشی بالغ بر 13 میلیارد و 461 میلیون تومان داشتند. یکی از بزرگترین غرفه های نمایشگاه خودروی تهران به محصولات شرکت پرشیاخودرو اختصاص داشت. ارزش خودروهای سواری قابل فروش پرشیاخودرو در مجموع به 3 میلیارد 404 میلیون تومان می رسید که از این حیث گران قیمت ترین غرفه نمایشگاه را از آن خود کرده بود. پرشیاخودرو با 7 مدل خودروی در این نمایشگاه حاضر شده بود که شامل اولین نمایش عمومی ب.ام.و سری 1 پنج درب در ایران، رونمایی ب.ام.و سری 2 اکتیوتورر در ایران، نمایش ب.ام.و سری 7 با قیمت پایه 7099 میلیون تومانی به عنوان دومین خودروی گران قیمت نمایشگاه، حضور پر رنگ مدل های X شامل BMW X1، BMW X3، BMW X4 و پیش نمایش BMW i8 با قیمت پایه 9100 میلیون تومانی به عنوان گران قیمت ترین خودروی نمایشگاه می باشد.