تاریخ درج خبر : 1397/3/6

شوروم جدید نمایندگی 101 پرشیاخودرو اندرزگو افتتاح شد.

در راستای سیاست های توسعه شبکه نمایندگان پرشیاخودرو و همسو با برنامه استراتژیک فروش، شوروم جدید نمایندگی شماره 101 پرشیاخودرو در خیابان اندرزگو افتتاح شد تا علاقمندان به ب.ام.و و مینی بتوانند از شوروم مدرن این نمایندگی دیدن نموده و خودرو و لوازم جانبی این برندهای خوشنام و معتبر را خریداری نمایند.

نمایندگی شماره 101 در راستای بهبود مستمر، شوروم مجهز و جدید خود را افتتاح کرد تا در محیطی بسیار زیبا میزبان علاقمندانی باشد که در پی تجربه نهایت لذت راندن هستند و با ارائه سبد محصولی کامل از خودروهای ب.ام.و و مینی همه روزه در خدمت مشتریان خواهد بود. این مراسم با حضور مدیران ارشد پرشیاخودرو و جمعی از مهمانان و دوستداران ب.ام.و و مینی، در محل نمایندگی برگزار شد تا شوروم جدید اندرزگو رسما شروع به فعالیت نماید و خدمت رسانی به افرادی که در پی تجربه لذت رانندگی هستند توسعه بیشتری یابد. نمایندگی 101 پرشیاخودرو اندرزگو یکی از مجهزترین و به روزترین نمایندگی های پرشیاخودرو است. بی شک تلاش تیم پرشیاخودرو و توسعه شبکه نمایندگی ها با هدف ایجاد رضایت برای مخاطبان خود است و بزودی خبرهای جذاب دیگری نیز در این زمینه در راه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایندگی می توانید به شوروم جدید این نمایندگی واقع در بلوار اندرزگو، نبش خیابان سالاری مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 22688575 تماس حاصل فرمایید.