تاریخ درج خبر : 1397/2/5

اولین محموله MINI توسط پرشیاخودرو وارد کشور شد.

شرکت پرشیاخودرو در اوایل اسفند ماه 1396 برند مینی را به صورت رسمی وارد ویترین محصولات خود کرد تا جای خالی این برند محبوب و جذاب جهانی را در بازار کشور پر کند. نخستین محموله از مینی ها امروز 5 اردیبهشت 97 وارد شرکت پرشیاخودرو شد که پس از طی مراحل آماده‌سازی، PDI و شماره گذاری به‌زودی تحویل مشتریان خواهد شد.

پرشیاخودرو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، مینی که یکی دیگر از برند های زیر مجموعه گروه خودرویی ب.ام.و است را پس از طی مراحل آماده سازی زیرساخت ها، به کشور وارد کرد. برندی که تاریخچه جذاب و خودروهای مدرن آن مخاطبان فراوانی را در جهان به خود جذب کرده است. در حال حاضر از 5 مدل خودرویی که مینی به بازار های جهانی عرضه می کند 3 مدل آن وارد بازار خودرویی ایران شده و 2 مدل مینی هاچ بک 3 درب و مینی کابریو در برنامه های آتی شرکت پرشیاخودرو قرار دارد تا سبد محصولات این خودروساز اروپایی در کشورمان تکمیل شود. پرشیاخودرو این برند اصیل و ارزشمند را به سبد محصولات اضافه کرد و اکنون یکی از کامل ترین سبدهای خودرویی را در بین برندهای رده بالا در کشور دارد. خودروهای مینی به لحاظ کیفی در بهترین سطح تکنولوژی جهانی قرار دارند و خدمات پرشیاخودرو به خریداران این خودروها نیز در کلاس و کیفیت جهانی ارائه خواهد شد. پس از عرضه رسمی این برند جذاب در انتهای سال گذشته و استقبال کم نظیر مردم از آن، اکنون اولین محموله از این خودروها توسط پرشیاخودرو به کشور وارد شد و پس از طی مراحل کاری خود بزودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

پرشیاخودرو همچنین برنامه دقیقی در جهت ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات در برنامه کاری این برند در نظر گرفته است تا مثل گذشته مشتریان پرشیاخودرو نهایت لذت را در رانندگی تجربه نمایند. بزودی شاهد حضور خودرو های مینی در خیابان های کشور خواهیم بود و محموله های دیگر از این خودرو به تناوب وارد کشور خواهند شد. علاقمندان به خرید این خودرو می توانند به وب سایت شرکت پرشیاخودرو و یا نمایندگان شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایند.