تاریخ درج خبر : 1396/12/19

حضور پرشیاخودرو در نمایشگاه خودرو اهواز

نمایشگاه خودرو اهواز با حضور اکثر برندهای فعال در صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاه های اهواز برگزار شد. این رویداد مهم خودرویی میزبان پرشیاخودرو بود تا خودروهای اصیل و ناب BMW را به نمایش عموم درآورد.

نمایشگاه بین المللی خودرو اهواز یکی از نمایشگاه های مهم خودرویی جنوب کشور است و شرکت پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW و MINI در ایران) بعنوان یکی از فعالان صنعت خودرو، اولین دوره حضور خود را در این نمایشگاه تجربه کرد. این نمایشگاه با شوق و شور خاصی در شهر اهواز شروع بکار کرد و برندهای خودرویی کشور، آخرین دستاوردهای خود را برای مردم استان خوزستان معرفی کردند. در این بین اما پرشیاخودرو با نمایش سه مدل خودرو توانست قدرت خود را بیش از پیش به نمایش گذارد. سری 1، سری 3، سری 5 از جمله مدل هایی بودند که در معرض نمایش قرار گرفته بودند.

استان خوزستان بعنوان یکی از استان های مهم برای برندهایی خودرویی است و معمولا شرکت های خودرویی توجه ویژه برای نیاز مصرف کنندگان در استان قائل هستند. پرشیاخودرو بعنوان نماینده ب ام و  همواره سعی داشته تا به روزترین مدل ها و همچنین با کیفیت ترین خدمات پس از فروش را از طریق نمایندگی خود در این استان ارائه دهد.