تاریخ درج خبر : 1396/4/27

امداد پرشیاخودرو اکنون نزدیک تر از همیشه!

ارائه خدمات پس از فروش بخش جدایی ناپذیر عرضه خودرو توسط نمایندگی های پرشیا خودرویی به بازار بوده و از اهمیت ویژه ای نزد مشتریان برخوردار است. در همین راستا شرکت پرشیاخودرو جهت تسریع و بهبود امداد رسانی، واحد امداد خود را به نمایندگی شریعتی منتقل نمود.

طبق مصاحبه های انجام گرفته با مدیران این شرکت باید گفت که شرکت پرشیاخودرو به عنوان عرضه کننده خودروهای BMW در کشور، فعالیت های گسترده ای را در زمینه ارائه خدمات پس از فروش انجام داده که از مهم ترین آنها می توان به گارانتی 5 ساله به همراه 2 سال سرویس رایگان، خدمات در تمام ایام سال (بدون تعطیلی)، بهره گیری از تکنسین های خارجی متخصص در زمینه خودروهای BMW، ارائه خدمات سیار با امدادخودرو و ... اشاره کرد. امداد خودروهای پرشیاخودرو بخش مهمی از فعالیت های پس از فروش این شرکت بوده که سرویس و خدمات سیار را به BMW سواران عرضه می کنند.

به تازگی واحد امداد خودروی این شرکت از دفتر مرکزی به داخل شهر تهران انتقال یافته که سرعت خدمات سیار به مشتریان را بیشتر از قبل می نماید. شرکت پرشیاخودرو پیش از این موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 94 شد و اکنون با توسعه فعالیت های خود شاهد خدمات نوین از سوی این شرکت هستیم.

خدمات خودروهای امداد پرشیاخودرو تنها به امدادرسانی محدود نبوده و انجام سرویس در محل یکی دیگر از فعالیت های مهم آن می باشد. همچنین حمل رایگان خودرو با خودروبر به واحد خدمات پس از فروش برای انجام سرویس های کامل و تحویل آن در محل، خدمتی نوین از پرشیاخودرو برای BMW سواران در کشور بوده که در راستای توسعه خدمات پس از فروش صورت گرفته است.

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب ام و ، bmw ، امداد خودرو ، sos ،نمایندگی شریعتی