تاریخ درج خبر : 1396/4/27

BMW X1 جدید توسط پرشیاخودرو وارد ایران شد.

در واپسین روزهای فصل بهار شرکت پرشیاخودرو برنامه ویژه ای برای ب.ام.و سواران و ب.ام.و دوستان در ایران داشت. خبر خوش برای ب.ام.و ای های ایران بازگشت دوباره مدل محبوب X1 به بازار خودرویی ایران بود که طی یک مراسم ویژه در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه از چهره آن پرده برداری شد.

این رونمایی که طی دو مرحله برای اصحاب رسانه و مشتریان ویژه برگزار شد جذابیت  های زیادی را به همراه داشت. تمام ب.ام.و های در حال عرضه شرکت پرشیاخودرو مقابل درب اصلی محل رونمایی BMW X1 صف آرایی کرده بودند که به خوبی محل برنامه را به میهمانان نشان می داد. در کنار محصولات پرشیاخودرو، دو  دستگاه سرویس مبیل لوکس این شرکت نیز حضور داشتند که دلگرمی خوبی برای ب.ام.و سواران دعوت شده به این میهمانی به حساب می آمد.

این مراسم با حضور مجری محبوب ایرانی ها یعنی آقای ایرج نوذری برگزار شد و حضور بازیگران محبوب سینما و تلوزیون نیز همچون خانوم بهنوش بختیاری و آقای نیما شاهرخ شاهی جذاب مراسم را بیشتر کرده بود. شاید برداشتن پرده از روی یک خودرو کار چندان متنوع ای نباشد اما پرشیاخودرو مانند سبد محصولاتش که بسیار متنوع است به این کار ساده نیز تنوع بخشید و BMW X1 جدید با حضور بدلکار حرفه ای کشورمان آقای نورایی رونمایی شد! کاری که بدون شک جذاب ترین بخش مراسم را برای حضار رقم زد. این رونمایی ابتدا از صفحه نمایش به عنوان یک کلیپ آغاز شد و در نهایت این فیلم با ورود X1 و بدلکار به  صحنه تبدیل به واقعیت شد.

در این مراسم پس از رونمایی و معرفی بی ام و X1 به میهمانان استقبال از آن بی نظیر بود و فرم های تقاضا برای این خودرو به سرعت ته کشید. اتفاقی که نشان داد BMW X1 این محصول دوست داشتنی ب.ام.و در ایران هم طرفداران زیادی دارد. نسل اول X1 خود یکی از محبوب ترین محصولات شرکت پرشیاخودرو در رده خودرو های لوکس بازار کشورمان به حساب می آمد و اکنون که نسل دوم آن پس از یک سال دوری به بازار آمده است نشان داد که X1 محبوب تر از قبل در ایران ظاهر شده است. مدل 2016 X1 با دستی پر به ایران آمده که شامل 3 تیپ متنوع و 100 رنگ مختلف است.

اتقاق جدید دیگری که از سوی پرشیاخودرو شاهد آن خواهید بود امکان وجود تست درایو برای مشتریان پیش از خرید این خودرو است که با این اتفاق گام دیگری در جهت نزدیک شدن به بازار های جهانی برداشته شده است. از این پس مشتریان X1 می توانند پیش از خرید این خودرو با آن رانندگی کرده تا به صورت عملی نیز به قابلیت های بالای این خودروی مدرن آلمانی پی ببرند. علاوه بر این در حال حاضرب.ام.و سواران ایرانی می توانند از خدمات شرکت پرشیاخودرو در تمام روز های سال بدون تعطیلی بهره مند شوند که این اتفاق با تعویض روغن رایگان در روزهای جمعه همراه است. خدماتی که در نوع خود در  کشورمان بی سابقه بوده و گامی دیگر در جهت کسب هر چه بیشتر رضایت مشتریان محترم است.

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب.ام.و ، bmw ، x1، بی ام و

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب.ام.و ، bmw ، x1، بی ام و

 

امداد خودرو پرشیاخودرو