تاریخ درج خبر : 1396/11/10

حضور قدرتمند پرشیاخودرو در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان با حضور اکثر برندهای فعال در صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار شد. این رویداد مهم خودرویی میزبان پرشیاخودرو بود تا خودروهای اصیل و ناب ب.ام.و را به نمایش عموم درآورد. پرشیاخودرو اینبار نیز خبری ویژه برای نمایشگاه خودرو داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان یکی از رویداد های مهم خودرویی کشور است و شرکت پرشیاخودرو (فروش و خدمات ب.ام.و در ایران) بعنوان یکی از فعالان صنعت خودرو همواره سعی داشته تا حضوری ثابت را در این نمایشگاه تجربه کند. امسال نیز این نمایشگاه با شوق و شور خاصی در شهر گنبدهای فیروزه ای شروع به کار کرد و برندهای خودرویی کشور، آخرین دستاوردهای خود را به مردم اصفهان معرفی کردند. در این بین اما پرشیاخودرو با نمایش 5 مدل خودرو توانست قدرت خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد. ب.ام.و سری 1 پنج درب، سری 3 سدان، سری 5 سدان و X3 از جمله مدل هایی بودند که در معرض نمایش قرار گرفته بودند. پرشیاخودرو در این نمایشگاه برای اولین بار از ب.ام.و سری 2 کانورتیبل رونمایی کرد.

اصفهان بعنوان یکی از استان های مهم برای برندهایی خودرویی است و معمولا شرکت های خودرویی با تمام توانمندی و ظرفیت های خود پا به این رویداد پر سابقه می گذارند. پرشیاخودرو نیز همواره سعی داشته تا به روزترین مدل ها و همچنین با کیفیت ترین خدمات پس از فروش را از طریق نمایندگی خود در این استان ارائه دهد.