تاریخ درج خبر : 1396/9/28

پرشیاخودرو میزبان مدیران امور مشتریان شرکت های خودرویی.

پنجمین نشست تخصصی هم اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با مدیران امور مشتریان شرکت های خودرویی، در تاریخ 28 آذرماه به میزبانی پرشیاخودرو برگزار شد. اداره کل نظارت و ارزیابی وزارت صنعت و معدن و تجارت، این بار پرشیاخودرو را برای میزبانی این نشست مهم برگزید.

مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیاتِ کسب‌ وکار ما به وجود او وابسته است و حفظ مشتری‌، سخت‌ترین جزء توسعه‌ی یک سازمان است. امروزه در دنیای کسب ‌‌وکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهمترین مساله است. کوچک‌ترین غفلت، منجر به نارضایتی مشتری، قطع ارتباط او با ما و جذب توسط رقیبان می‌شود. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازهای مشتری، کیفیت محصول و ارائه خدمات را در اولویت قرار می‌دهند، در عرصه رقابت موفق‌تر هستند. پرشیاخودرو همواره مشتریان را بعنوان ذینفعان سازمان در اولویت کاری خویش قرار داده و همچون شرکت BMW، برنامه استراتژیکی را در زمینه جذب و حفظ مشتریان خود در دستور کار قرار داده است. فعالیت های دپارتمان امور مشتریان پرشیاخودرو دارای دامنه وسیعی می باشد و از یک وظیفه سازمانی به یک باور مشترک در بدنه شرکت تبدیل شده است.

بی شک هم اندیشی و تبادل نظر بین برندهای خودرویی منجر به تبادل تجربیات بین برندهایی می گردد و زمینه ساز ارتقاء خدمت رسانی به مشتریان محترم خواهد بود. وزارت صنعت، معدن و تجارت بعنوان متولی و ناظر عملکرد برندهایی خودرویی همواره برنامه استراتژیکی را جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی به مشتریان را در دستور کار خود داشته است. پنجمین نشست مدیران امور مشتریان برندهای خودرویی با سخنرانی قائم مقام مدیرعامل پرشیاخودرو رسما آغاز شد و در ادامه با سخنرانی مدیرکل محترم ارزیابی عملکرد وازارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شد. مدیران امور مشتریان در ادامه جلسه با پروژه ها و فعالیت های دپارتمان امور مشتریان پرشیاخودرو آشنا شدند. در ادامه معاون اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت به بیان اهم مسائل خودرویی پرداختند.

پرشیاخودرو بعنوان مرکز فروش و خدمات BMW در ایران، طی بیش از یک دهه فعالیت مستمر در حوزه خدمت رسانی به مشتریان خود، همواره با رویکردی منطقی و با نگاه جهانی به فعالیت خود ادامه داده و طرح ها و برنامه های جامعی را جهت به روز رسانی و ارتقاء فعالیت های خود در دست اقدام دارد.