تاریخ درج خبر : 1396/8/2

حمایت پرشیاخودرو از یوز ایرانی در اکران خصوصی فیلم رگ خواب.

برندهای تجاری معتبر جهان، همواره نگاه ویژه ای به مقوله مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) یا همان CSR داشته اند و تلاش داشته اند تا در عین فعالیت تجاری خود، نسبت به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند بی تفاوت نباشند و وظیفه خود را در راستای اعتلای آن بکار ببرند.

فیلم رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت الله و بازی درخشان لیلا حاتمی یکی از فیلم های موفق اخیر سینمای ایران است. اکران خصوصی این فیلم بهانه ای بود برای حمایت از گونه در حال انقراض و ارزشمند یوز ایرانی که کمتر از 50 قلاده از آن در جهان باقیمانده است. یوز ایرانی نیز مانند بسیاری موارد دیگر جزئی از تاریخ و اصالت ایرانی بشمار می رود و برای همه ایرانیان ارزشمند است. در این مراسم که با حضور گسترده هنرمندان مطرح کشور برگزار شد، پرشیاخودرو به عنوان اسپانسر این برنامه، حمایت خود را از گونه نادر یوز ایرانی اعلام کرد.

بر اساس برنامه ‌ریزی‌ ها قرار است بخشی از عواید اکران فیلم رگ خواب به حمایت از کمپین یوز ایرانی اختصاص داده شود و پرشیاخودرو که پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت‌ های مسئولیت اجتماعی داشته است با حمایت از اکران این فیلم، به این کمپین مردمی پیوست. پرشیاخودرو اسپانسر دو سانس از اکران خصوصی فیلم رگ خوب بود که بخش اعظم عواید آن صرف کمپین حمایت از یوز ایرانی شد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان شاخص کشور از جمله هدیه تهرانی، طناز طباطبایی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهران غفوریان و حمید نعمت ‌الله به‌ عنوان کارگردان فیلم برگزار شد، پرشیاخودرو اعلام حمایت رسمی خود را از کمپین یوز ایرانی اعلام کرد.

در این مراسم ساسان حریری، مدیر عامل محترم پرشیاخودرو با اشاره به برنامه‌ های این شرکت برای حضور در فعالیت ‌های مرتبط با مسئولت اجتماعی گفت:"شرکت پرشیاخودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به کمپین مردمی حمایت از یوز ایرانی پیوسته است. ما به‌ عنوان یک شرکت ایرانی که در مسائل اجتماعی سهیم است حمایت از این حرکت مردمی را وظیفه خود می ‌دانیم."

وی افزود:"پرشیاخودرو پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت ‌های مسئولیت اجتماعی داشته است و در آینده نیز به این حمایت ‌ها ادامه خواهیم داد. صنعت خودرو نقش پررنگی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به آنکه ارتباط مستقیمی میان خودرو و محیط ‌زیست وجود دارد از دیگر دوستانمان هم دعوت می‌کنیم به ‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود به حمایت از چنین کمپین‌ هایی بپیوندند."

پرشیاخودرو مانند هر برند تجاری بزرگ دیگری در قبال جامعه مجموعه ‌ای از مسئولیت ‌های اجتماعی را دارد. با توجه به آنکه مقوله محیط ‌زیست یکی از مقوله‌ های مرتبط با خودرو است، پرشیاخودرو تلاش کرده است تا با عرضه خودروهایی با کمترین میزان آلایندگی، پیش از این بخشی از مسئولت خود را ایفا کند و در ادامه این روند با حمایت از کمپین مردمی یوز ایرانی، فعالیت‌ های خود در حوزه محیط ‌زیست را توسعه بخشید. بی شک نهایت لذت راندن خودروهای BMW، کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند؛ محیط زیستی که آینده فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.