تاریخ درج خبر : 1396/8/1

خاص ترین نمایندگی پرشیاخودرو در لواسان افتتاح شد.

یکی از ارزشمندترین مفاهیم هر برند معتبر تجاری در جهان، تاریخچه اوست. راهی که پیموده شده و زحماتی که در راستای ایجاد آن برند کشیده شده است. فراز و نشیب های که پیموده شده تا با شنیدن نام یک برند احساسی متفاوت را حس کنید. بر خلاف تصور عموم، برندها نه تنها بر اساس یک اتفاق، خلاقیت و پشتکار یک فرد بوجود نیامده و به شهرت و اعتماد نرسیده، بلکه در راه پیشرفت خود همواره استراتژی قالبی را دنبال کرده و همین ثبات رویه باعث شده تا برندی همچون ب.ام.و را یکی از معتبرترین و ارزشمندترین نام های تجاری جهان خطاب کنیم. برندی که تاریخچه ای سرشار از موفقیت دارد و خاطرات فراوانی را برای نسل های مختف ایجاد کرده. بی شک قرار گرفتن در بین صدرنشینان ارزشمندترین برندهای تجاری آلمان، حاصل احترام به همین تاریخچه گرانبها و ادامه روند موفقیت است.

از نگاه بسیاری از برندهای بزرگ، پروسه وفادار سازی مشتریان تنها با خرید شروع می شود، و ایجاد حس رضایت دائمی پروسه ای است که نیازمند مولفه ای فراوانی است و یک روندی بدون خط پایان است. برندهای بزرگ جهانی مانند ب.ام.و، از کلید واژه JOY به معنای لذت بهره گرفته و سعی دارد تا لذت راندن را برای مشتریان خود که در واقع اعضاء جدید خانواده بزرگ ب.ام.و سواران است، فراهم آورد. این لذت تنها لذت راندن یک خودرو مدرن و کامل نیست، بلکه لذت در این شرکت در تمام ارکران آن وجود دارد. زمانی که شما در مورد تاریخچه پر افتخار آن می شنوید یا زمانی که نسل های مختلف و تاریخی این خودرو را در موزه ب.ام.و و یا در خیایان می بینید و یا حتی زمانی که سوار بر یکی از مدل های مدرن تولیدی ب.ام.و از راندن لذت می برید؛ شما حسی متفاوت را تجربه می کنید. زمانی که برای اولین بار وارد وب سایت شرکت می شوید، در تست درایو ثبت نام کرده و یا خودروی خود را تحویل می گیرید، و یا لوازم جانبی با کیفیت و خاص این کمپانی خوشنام آلمانی را خریده استفاده می کنید، این احساس لذت را که برای آنها سالها تلاش شده را با تمام وجود حس می کنید زیرا اصالت، مولفه ای که نمی توان آن را خرید و فروش کرد.

پرشیاخودرو، همواره سعی کرده تا این حس لذت را برای مشتریان خویش فراهم آورد. تلاش مدیران پرشیاخودرو در جهت توسعه و تجهیز شبکه نمایندگان، با توجه به نیاز مردم محترم و مخاطبان هدفگذاری شده است. یکی از مدرن ترین و مجهزترین این نمایندگان، عضو جدیدی است که در منطقه لواسان به بهره برداری رسید تا مردم مناطق یک، سه و همچنین ساکنان محترم لواسان، برای خرید خودرو و لوازم جانبی ب.ام.و لذت و راحتی بیشتری را تجربه نموده و مسافت کمتری طی نمایند. این نمایندگی، دارای بخش های متنوعی است که از مهم ترین آنها می توان به شوروم خودرو، مرکز کاملی از فروش لوازم جانبی اشاره کرد. طراحی منحصر به فرد این نمایندگی به شما این امکان را می دهد تا وقتی وارد فضای آن می شود تمام روح ب.ام.و را لمس کنید و با تاریخچه آن نیز آشنا شوید.